söndag 30 augusti 2015

Soluppgången

Eftersom jag bor på västkusten är det ju solnedgångar jag mest har fått beundra. Men den senaste månaden har jag känt en sådan längtan efter att se soluppgången. Jag tänkte att jag ville fotografera men också på något sätt börja om på nytt. Jag har lagt saker bakom mig och vill nu bjuda in nya. Det handlar om gamla känslor men mest om sidor hos mig själv. Förnyelse! Omstart!
Jag bokade sova-över-soffa i Blekinge och igår morse gick jag upp 04.30. Efter att ha samlat in tips från diverse blekingebor bestämde jag mig för att köra mot Torhamn. Jag ville ha horisont och natur...
Jag följde min känsla och svängde ner till Svanhalla hamn...















2 kommentarer:

  1. Åh vilka vackra bilder! Särskilt den med träden och molnet som speglas. Jag känner igen mig i längtan efter att se soluppgången.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det var en magisk morgon. Tror en ska ge efter för sin längtan... ;)

      Radera