torsdag 1 oktober 2015

En dag med mamma

Mamma gav mig en middag med henne på stan när jag fyllde år så i lördags var det dags. Vi möttes sen förmiddag och travade ner, hann inte gå långt förrän...

...ett hjärta dök upp

Sen satte vi oss och tittade på vuxna pojkar som spelad fotboll iklädda... bubblor..(?)

Vi slank inom Karla och där satt dessa av papier mache och skrek tysta ut sin hunger.

Vi lunchlandade på en, av oss, outforskad innergård bakom Raw. Där blev det mycket god lunch.

Tror detta var restaurangägarinnans hund. Den hade mycket härliga energier <3

Med målet kaffe gick vi genom stan. Jag skickade denna selfien till ungen. Vi gillar Star Wars.

Strax kaffe men först spanade jag på det blå paret lite :)

En latte kanske inte är så spännande men mitt lördagsgodis var. Sura fötter...

Vi tog vägen om en av mina barndoms parker.

Jag umgicks lite med ett träd.

Jag beundrade detta konstverks yta lite.

Tupp? Ja, kanske det. Ståtligt som en i alla fall.

Tack för denna dagen. Och min stad är himla vacker...

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en riktigt mysig dag :) Jag gillade speciellt fågelungarna. Vilka sötisar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja och de var så levande! Karla på bruksgatan vid Ebbas fik är verkligen ett tips om en vill ha inspiration :)

      Radera