tisdag 15 september 2015

Rostiga men inte bortglömda... och bästa maten

Lördagen blev ju en rejäl utflyktsdag. Mycket skog precis som jag gillar det. På morgonen drog jag, Dixan och bror till Hallandsåsen. På eftermiddagen adderades gänget på med Kenny och vi for till Ryd. Och Kyrkömosse.
Där finns en gammal bilskrot som nu blivit en välbesökt kyrkogård. Martin hade i sitt huvud planerat en photoshoot med Kenny och jag hängde på för jag gillar utflykter. Särskilt sådana där jag slipper köra så jag kan sova i bilen...
På väg hem hittade vi en sjö och alldeles utmärkt vindskydd. Där lagade vi mat på Trangiaköket. Precis så bra som det kan bli.


















3 kommentarer:

  1. Svar: Åh vad roligt, välkommen hit! Det blir ju lite så, några små steg i taget och så ökar man successivt, det sker inte över en natt. Kul att du börjat! Vad för steg har du gjort än så länge? :) Verkligen roligt att hitta andra på samma spår och höra om hur och vad de gör!

    SvaraRadera
  2. Haha sova i bilen, finns det nått skönare? :)
    Vilket ultimat lunchställe. Allt blir så gott när det tillagas ute på Trangian :)

    /Frida

    http://matsdotter.shapemeup.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inte mycket slår den sovplatsen nej ;D. Ja, jag har bara misslyckats en gång på trangian. Ska inte koka glutenfri pasta i köket någon mer gång... :P

      Radera