onsdag 23 september 2015

Glad grönska

I helgen drog jag, ungen och lånehunden till ett av mina vackraste områden, Hallandsåsen. Målet var trangialunch vid Västersjön. Lunch blev det, åh så härligt det är att laga mat ute! Tyvärr blev den inte vidare god och var inte heller särskilt fotovänlig. Men av misstagen lär en sig ju och målet är att kunna fota inspirerande matbilder i naturen.
Vi hittade en riktigt fin plats. Skugga och sol.

Alltså all denna grönska, jag blir alldeles stollig av den.

Ungen ville fota, gärna för mig, Bra blev det också. Att ha en hund vid min sida känns så naturligt. Denna tror dock att hon är en draghund därav min koppelteknik.

Glad spillevink.

Vi träffade denna lille gynnaren också. Tänkte att det var samma citronfjäril som i våras men de lever nog inte så länge..(?)

Och så fick jag kramat ett träd också. Inte mycket som slår det.

2 kommentarer: